XOGO SUCIO

AUTOR: Manuel de Pedrolo

EDITORIAL: Galaxia


Pareceume unha novela interesantísima porque cando comecei a lela non podía imaxinar como se desenvolvería nin como remataría. Tamén me gustou porque cada páxina tiña a súa parte sorprendente, en cada momento pasaban cousas que non imaxinaba que pasarían.

Eu invítovos a ler esta novela porque engancha moito, xa que sempre tes gana de saber o que pasará...!

Esta novela gustoume moito. Eu aconséllovos que a leades porque é moi intrigante e ata o final non sabes que vai pasar.

ESTEFANÍA (4º ESO)


Paréceme unha obra moi entretida, intrigante e interesante porque nunca esperas o que vai pasar e iso engancha á xente a seguir léndoa.

PEDRO (4º ESO)


Eu tamén recomendo ler esta novela porque é moi entretida e moi intrigante.

EVA (4º ESO )


A novela está ben. Gustoume debido a que ten intriga e anima a seguir lendo porque cando sabes unha parte queres saber o que pasa un pouco máis adiante e iso é o bo que pode ter un libro. Tamén me gustou porque se entende ben e non é moi longa.

RUBÉN (4º ESO )


Eu animo á xente a que lea este libro xa que é bastante fácil e non é moi longo. A min encantoume pero o final non demasiado, xa que a historia de amor era moi boa pero.... Aínda así anímovos a lelo xa que vos pode aportar moitas cousas; eu aprendín bastantes cousas.

DIEGO (4º ESO)


Esta novela é moi bonita e está moi ben. O argumento está moi ben pensado. O final é inesperado e bo. Penso que é unha boa lectura.

XAN (4º ESO )


Esta novela gustoume porque ten moita intriga e obrígate a lela porque queres saber o que vai pasar despois; ademais mestura o amor co odio en pouco tempo e , o mellor de todo é que é fácil de ler e tamén e curta.

MARTÍN (4º ESO)


Esta novela gustoume pero decepcionoume un pouco que podes anticipar bastante pronto parte do final. Penso que o autor debería esperar máis para que non se cortase a intriga. Con todo o final estivo ben e aínda se gardan sorpresas para que a novela acabe dun xeito inesperado.

SARA (4º ESO)


A min a novela gustoume aínda que non me gustou o final. Eu remataríaa de xeito diferente. Penso que a deberiades ler todos os rapaces e rapazas xa que situacións como a que aparece na novela tamén pasan na vida real.

JONATHAN (4º ESO)


A min gustoume, sinceramente, porque trata un caso que se dá hoxe en día moito. Moitas das relacións entre persoas son por interese. Ademais a historia está moi ben porque é bastante emocionante, así que eu anímovos a ler esta novela.

ÁLVARO (4º ESO)

0 comentarios: