O ÚNICO QUE QUEDA É O AMOR

AUTOR: Agustín Fernández Paz

EDITORIAL:Xerais


Este libro encantoume porque se fai moi entretido e porque aínda que son relatos diferentes teñen en común que todos os amores foron imposibles.

MARICRUZ (4º ESO)


A min gustoume moito porque son historias de amor cun final triste pero á vez bonitas polas relacións dos protagonistas.

MARTA (4º ESO)


O libro non está mal pero son moitos relatos e confundes un pouco as historias. Os contos, algún especialmente, están moi ben e son moi interesantes porque o que predomina entre todo é que o amor fai calquera cousa.

XAN (4º ESO)


En xeral gustoume bastante aínda que hai historias que non me gustaron como Loanza da filatelia ou Ríos de memoria. Todos os relatos acaban falando de historias de amor ou de alguén que morre e o único que queda é o amor.

YOLANDA (4º ESO)


A verdade é que a min non me gustou moito porque ao haber tantos contos cando rematas non te acordas moi ben de que vai. Ademais algúns contos non me gustaron moito porque parece que quedan incompletos.

MARTÍN (4º ESO)


A min gustoume este libro aínda que opino que algúns relatos se podín estender un pouco máis.

ALFONSO (4º ESO)


Aínda que este libro me pareceu algo lioso porque me perdía un pouco entre historia e historia, as historias de amor que contén son realmente fermosas.

PEDRO (4º ESO)


É un libro moi variado. Ten relatos que me gustaron moito e outros non me gustaron nada. De todos xeitos eu recomendo lelo porque algún vaivos gustar e merece a pena.

JONI (4º ESO)


Este libro en xeral gústame pero penso que o autor se entretén moito en detalles menores.

ROCÍO (4º ESO)


Foi un libro moi variado e interesante. A min impresionáronme as historias como Despois de tantos anos ou Amor de agosto. Tamén me impresionou como pervive o amor aínda co paso do tempo e de que cada quen ten a súa vida feita. Só dúas historias non me gustaron: Loanza da filatelia e Ríos de memoria.

ARANTXA (4º ESO)


Estes relatos parecéronme entretidos e de doada lectura pero penso que deberían ter un final menos triste.

INÉS (4º ESO)


En xeral gustoume pola maneira de expresarse e polo contido dos relatos. Algunha historia pareceume que estaba demasiado liada, que daba moitas voltas para desenvolver o nó do relato.

IRENE (4º ESO)

0 comentarios: